• Kontakt: +421 949 866 249 | info@mohely.sk

Ako zistím správnu veľkosť náramku?

Veľkosť náramku zistíte podľa nášho návodu na meranie zápästia, ktorý sme pre Vás pripravili. Je to veľmi jednoduché, stačí dodržať presný postup.

Nebude mi náramok malý, keď si odmeriam zápästie obtiahnuto, tak ako udávate v návode na meranie zápästia?

V prípade, ak budete merať presne podľa manuálu, bude Vám ako uliaty, to znamená ani veľký, ani malý. K nameranej hodnote pridávame podľa našich skúseností ešte vôlu. V prípade, ak pridáte niečo navyše Vy a my pridáme tú našu, tak náramok bude veľký. Preto prosíme dodržať presný postup.

Čo ak si vyberiem zlú veľkosť náramku?

Ak zvolíte zlú veľkosť náramku a uvedomíte si to až po odoslaní objednávky, tak nás kontaktuje emailom a veľkosť upravíme. Ak to zistíte až po nasadení náramku na ruku, tak nám opäť napíšte email a prvú úpravu veľkosti máte zdarma.

Čo v prípade, ak by som chcela skombinovať dva náramky, prípadne vymeniť nejaké komponenty z druhého náramku?

Samozrejme, stačí nás kontaktovať emailom na info@mohely.sk a dohodneme si detaily.

Majú kamene na náramkoch aj nejaký význam?

Áno, každý kameň má svoj význam a vlastnosti. Viac o význame jednotlivých náramkov sa dočítate v sekcii Význam kameňov a symbolov.

Jedná sa naozaj o strieborné šperky, alebo je to len bižutéria?

Áno, naozaj sa jedná o strieborné šperky. Všetky komponenty použité na náramkoch sú strieborné a sú potiahnuté povrchovou úpravou ródium, aby boli odolnejšie voči vonkajším vplyvom, potu a strate lesku.

Ako sa treba starať o náramky a šperky?

V sekcii Ako sa správne starať o náramky a šperky nájdete všetko potrebné, ako sa starať o náramky a šperky, aby Vám vydržali čo najdlhšie rovnaké pekné.

Aká je doba dodania?

Objednávky odosielame do 24-48hod počas pracovných dní. V prípade platby na účet odosielame tovar až po pripísaní platby na účet.

Posielate zásielky aj do zahraničia?

Áno. V prípade záujmu o zaslanie do zahraničia nás kontaktuje emailom a dohodneme si detaily ohľadom odoslania a výške poštovného.

Je k náramkom aj nejaké darčekové balenie?

Áno. Ku všetkým náramkom a výrobkom sú darčekové krabičky zdarma.

Môžete mi niečo vygravírovať na srdiečko?

Samozrejme na výrobky aj gravírujeme. Gravírovanie je potrebné vpisovať do poznámky na konci objednávky.

Ako môžem za tovar zaplatiť?

Platbu môžete zrealizovať – dobierkou, platba pri preberaní tovaru, prevodom na náš účet, alebo online prostredníctvom služby trustpay, alebo trustcard. Prevod je nutné vykonať max. do 3 pracovných dní, inak bude Vaša objednávka automaticky stornovaná.

Akou spoločnosťou odosielate objednávky?

Objednávky sú odosielané prostredníctvom kuriéra spoločnosti Slovak Parcel Service s.r.o.

Ako môžem náramok vrátiť, vymeniť, alebo reklamovať?

Všetky náramky pred odosielaním kontrolujeme, ale aj napriek tomu sa môže stať niekedy z našej strany chyba. V prípade, že objavíte nejakú chybu na náramku ihneď po prebratí balíčka, treba nám výrobok nafotiť a poslať nám fotky emailom na info@mohely.sk. Pri reklamácii je potrebné vyplniť reklamačný formulár a zaslať ho spolu s faktúrou a výrobkom na našu adresu : Petra Betáková, Na Gremenici 1619/45, 966 81 Žarnovica. Každý kus je vyrobený ručne, preto sa môže v detailoch jemne odlišovať. Rovnako aj prírodné kamene môžu byť málinko odlišné od seba, môžu sa líšiť v odtieni farby, nakoľko sa jedná o prírodné materiály, to znamená, že sa nejedná o chybu výrobku. Viac informácií o reklamácii nájdete v reklamačný poriadok.  Pri výmene, alebo odstúpení od zmluvy nesmie byť náramok nijako nosený, poškodený, ani opotrebovaný. Je potrebné vyplniť formulár na odstúpenie od zmluvy a zaslať ho spolu s faktúrou a výrobkom na našu adresu : Petra Betáková, Na Gremenici 1619/45, 966 81 Žarnovica.  Viac informácií o odstúpení od zmluvy nájdete v odstúpenie od zmluvy.

V prípade akýchkoľvek otázok nás kontaktujete na : info@mohely.sk